ÜYELİK & HESAP

Neden üye olmalıyım ?

Nalu.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilir, siparişlerinizi "Hesabım" sayfasından kolayca takip edebilirsiniz.

Nalu.com.tr’ye üye olmalı mıyım? Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?

nalu.com.tr’ye üye olmadan da ziyaretçi olarak alışveriş yapabilirsiniz ancak üye olma durumunuzda siparişinizin durumunu daha kolay takip edebilir, fırsat ve kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
Kullanıcı adın ve şifren ile üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden üyelik bilgilerini güncelleyebilirsin.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Nalu.com.tr'ye üye olurken kullandığınız şifrenizi unuttuysanız "Üye Girişi" bölümünden "Şifremi Unuttum" alanına tıkladığınızda üyelik e-mail adresinizi girebileceğiniz alan açılacaktır. E-mail adresini girip "Gönder" butonuna tıkladığınızda şifre linki e-mail adresinize gönderilecektir. Gelen linke tıkladığınızda açılan sayfada yeni şifrenizi belirleyerek hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

 

 

ALIŞVERİŞ

Ürün fiyatlarınıza KDV dahil midir ?

Ürün fiyatlarımıza KDV eklenmiş olarak görüntülemektesiniz.

Hediye göndermek istiyorum fakat fatura benim adıma kesilecek ne yapabilirim ?

Ödeme sayfasına ilerlerken fatura adresi ve teslimat adresi olmak üzere iki farklı adres kutucuğu görüntüleyeceksiniz. Faturanızın kesilmesini istediğiniz adres ve hediyenizin gitmesini istediğiniz adresi ilgili kutucuklara yazarak kolaylıkla bu ayrımı yapabileceksiniz.

Nalu.com.tr'deki gelişmelerden nasıl haberdar olurum?

Üye girişi yaparken vermiş olduğunuz mail adresinize belirli aralıklarla gelişme ve fırsatlar hakkında bilgilendirme maili gönderilmektedir. Üye değilseniz bile sayfanın en altında bulunan Bülten kısmından bize mail adresinizi iletip Bülten’imize kayıt olabilirsiniz.

Hediye çekimi nasıl kullanabilirim ?

Ödeme sayfasında görebileceğiniz Hediye Çeki yazan kutucuğa sahip olduğunuz kupon kodunu girerek anlık indirimi sepetinizde görüntüleyebilirsiniz.

ÖDEME

Nasıl ödeme yapabilirim ?

Sitemizde kredi kartı, banka kartı (ATM) kartları ile ödeme yapabilirsiniz.
Taksitli alışveriş seçeneği ise World, Axess, Bonus Card, Maximum, CardFinans, Advantage, Paraf, Bankkart Combo ve Sağlam Kart kredi kartları için vade farksız taksitle alışveriş yapabilirsiniz.
Kapıda ödeme yolu ile ödeme seçeneğimiz henüz bulunmamaktadır.

 

GÜVENLİK

Siteniz güvenli mi ?

nalu.com.tr’den gerçekleştirdiğiniz ödeme iyzico.com güvencesi altındadır.

TESLİMAT

Ürünüm ne kadar sürede bana ulaşır ?

Verdiğiniz siparişler 2 iş günü içerisinde Yurtiçi Kargo‘ya tarafımızdan teslim edilir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra, size ulaşma süresi 1-3 iş günüdür. Kargonuz ve ürünlerle ilgili bilgi almak, iade ve iptal taleplerinizi iletmek, satış desteği vb. tüm sorularınız için 0850 840 23 11’den Müşteri Hizmetleri Temsilcisine ulaşabilirsiniz.

Kargomu nasıl takip ederim ?

Paketiniz Yurtiçi kargoya 2 iş günü içerisinde teslim edildikten sonra, gönderi takip numaranız tarafınıza SMS olarak iletilir. Gönderi Takip numaranız kayıtlı e-mailinize siparişinizi takip eden 2 iş günü içerisinde ulaşır. Siparişinizi hesabım>siparişlerim ekranından takip edebilirsiniz.

Kargo teslimatı sırasında neye dikkat etmeliyim ?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından nalu.com.tr deposuna ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

SİPARİŞ İPTALİ

Vermiş olduğum siparişi nasıl iptal ederim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, e-posta destek@nalu.com.tr ile talebinizi iletebilir veya hafta içi 08:00-17:30 saatleri arasında 0850 840 23 11 Whatsapp iletişim hattımıza yazarak iletebilirsiniz. Ayrıca hesabım>iade&iptal taleplerim sekmesinden iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, ödemeyi gerçekleştirmiş olduğunuz kartınıza iade edilecektir.  Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip edebilirsiniz.


İADE SÜRECİ

Online siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim?

Faturanın ön yüzündeki iade formunu doldurarak, dilediğiniz Yurtiçi kargo şubesine ÜCRETSİZ olarak
“ 955858122 ” kodu ile teslim etmeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez.” Ürün lojistik operasyon merkezimize ulaştığında analiz ekibimiz tarafından incelenerek onay ve red durumu tarafınıza mail yolu ile iletilecektir. Onaylandığı taktirde ücret iadeniz gerçekleştirilecektir. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip edebilirsiniz. Taksitli alışverişlerde ücret iadesi tarafımızdan tek seferde yapılır, ancak bankanız süreçlerine bağlı olarak kart ekstrelerinde taksitli şekilde görüntülenebilir.

Siparişimdeki ürünleri hangi şartlarda iade edebilirim?

Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri iade etmek için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir. Aksi takdirde iade talebiniz kabul edilmeyecektir.

İade paketinizi, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde göndermeniz gerekmektedir.

Ürün/ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.

Ürün/ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.

Hijyen politikamız nedeniyle iç çamaşırı, mayo/bikini ve küpe vb. gibi aksesuarlar kesinlikle iade alınmamaktadır.

Siparişimdeki ürün ya da ürünleri iade ederken herhangi bir ücret ödemem gerekiyor mu?

Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri dilediğiniz Yurtiçi kargo şubesine ÜCRETSİZ olarak “955858122 ” kodu ile teslim etmeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez.